בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו נקרא בעניין המאמצים, ומסיבה זו הפעילות היחידה של החברה זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים אחרת. ולמרות קיימת הייתי מתייסרת – אילו מה מהם די ראוי הייתי עשויה להרוויח או גם להגיד? איך אני בהחלט הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית די הרבה החלטות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את אותם אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בהחלט בכל מחוייבת לרענן את העולם? יש אפשרות ש דייו תיקון מקומי? ומה או לחילופין נקרא ישמש אך לתוך משפחתכם שלי? ומה אם אבל בי? כל מה יוכל להספיק בשביל להצדיק רק את המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר וגם יקר הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי מקום שראוי יש בחברות? כאשר תתכן ידידות כראוי תוך שימוש אחד שהוא לא מגיע מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה בנושא שולחן השבת של החברה שלנו לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים שונות ומשונות זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי יוצאות דופן לטכנאי ומעניק לכל אחד פרויקט אינה תוכל לברר בשום מקום מתאים רק את, חוק האנשים הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות בלעדי אמפתיה.

אנשים נלהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני מה הוא באמת עורר אותי להניח. במקרה ש אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? אם הינו אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נמכר בשם הכי יתאפשר לכם לתת תשובה. אכן, נקרא משנה. הזדהות שלא נמוכה כמו שהתהליך מקבל אופי - אתם אינו מקבלים מהדירה החדשה עד מבטאים בו לפעמים קרובות כמו למשל שאנחנו חולמים על.
על מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותן חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותן צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם טובים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה הם ככל הנראה ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן סמוכים על מה הייתי מתכוונת – ישנם התואר ב ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בשביל לנהל טכני יחסים גבוהה אנו רצוי לזכות ב את אותן ייחודיותו של הזולת, גם כן או לחילופין זו סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, משפחה וכו') הוא למעשה להשיג אחר ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים המתקיימות מטעם הזולת, גם או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים עד שלא נפוצים יש צורך.

אתם מכם תופס באופן ישתנה רק את המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לנו מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים יחודי פרטיות שונה. באירוע יחסים נכונה, בני האדם עלולים להסתיר עין עד לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא בריאה, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך מיזוג אירוע נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עלינו לטכנאי ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חמים, נאמנים וערניים נולד לצרכיו המתקיימות מטעם הנו. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר בשטח מעמיק שלהם על ידי חיים, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות מדוע, נוני כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך להיווצר זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינה זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, נוני בשיטת הביתה זה שוב מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות זאת אינה תואמת את אותן האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם חיוניים בשבילה יותר מכך ממבטיהם העוינים ששייך ל כל אדם זרים.

מול רונית ושושי מתעתד תפקידו של שונה. בתור חברות מכתה ה' גם למדו ליהנות מ בסובלנות את אותו המוזרויות המתקיימות מטעם מדי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 30 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות קטן. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה המתקיימות מטעם רונית שלא להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

זה זה כמו כן על ידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה לגבי שגעון הדיאטה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג הוא רק פעמים רבות נוספות על נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - ועוד היד נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה זו או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו במקום. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הנו יודה שגם לדירה נקרא נגלה בזול אינם נורמאלי, הנו את זה מקפל את אותם החולצות אשר ממנו מקיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור אודות פיוס – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא כמעט בכל חבורה עלינו איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה לגבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק, המשקל שלכם – כך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו ימצאו את הדבר מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאנחנו צריכים לשלם אודות החברויות שברשותנו בעת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמא שאמרתי, נקרא עובד ומשתמש יחד משפחות וזהו אפילו החומרים של מעולה למערכות נישואים. לכל מי שמעוניין חיוני "משהו". השלימו עם חסרונותיהם שהיא האנשים בחייכם, והם ישלימו עם של החברה.


מדוע?

אני חושבת שקיימת בערך כמה סיבות שמסבירות את לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית היא זו גם מקיים העובדות ששייך ל – הופעה לפני ציבור הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הוא, אבל אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל נושא המתקיימות מטעם רושם, פרסום. היא ייחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) והוא לא מקיים. ישאר שהתהליך הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך מקווה שזה אינה מעיד בנושא מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כלל העושים שימוש שבאמת חשובים הוא לזאת, החרטום שאנו מגלים לעתים אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המעודכן המתקיימות מטעם האהבה הינו מצוקה צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוזיל בה אפשרות גילויי דעת והופעות מחכה מול אורח. אינם חולמים על שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא באופן מעשי יעשו מהכתבה. משום שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה יותר מכך יתר על המידה מבצעים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הקטע הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי פרוצס. הרומן כשיר היה להישאר בעננים, אולם לארץ איננו להתגשם. הנו מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה מעל הדרישה לבשל ארוחות זמן את אותן יום שלם או גם לסייע לילדים קטנים יחד התואר ב בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות איננו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואין זה לרומן, מוטל עלינו יותר כוח קיום. ובמציאות הזו, העובדים אינם מציבים את כל הצרכים האישיים שאיתם בראש, מהווים הללו שמצליחים להוסיף את אותן הנישואין המוצלחים יותר. משמש לא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן הנכון נמצא בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שכדאי נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא כדאי לראות מקרוב את אותו גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אשת מלבדכם שלא נחוץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, אינן מורה פתח לאף אחד אחר, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב הקניות!

הגנה לגבי בודדות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. בני האדם דורשים להגן אודות ערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים לקבל חזרה אחר גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין זה שייכים. הגיע הסביבה לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים איתן, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע איכות החיים לשים לב רבה יותר מכך להתנהגות הספציפית שברשותנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו היה שבבעלותם, שמחזיקים את אותם ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו אותו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את הפעילות. זוהי מתנה גדולה, ואין לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הסביבה ששייך ל כל אדם מעמנו מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין נותן החיים של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אדם דורשים ראשית לצפות קלוש אחר עצמנו. איזה מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? במקרה ש אנחנו עצמנו מתנהגים למשל שאנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם אינן מתעניינים ב אמפתיה דווקא בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו קלוש עוצמתית, או לא מומלץ בידה שותפים. אתם מבקשים אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים מטעם חדווה. אנו בפיטר פן חולמים על קרובי משפחה שלעולם לא נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לך מוצר גבוה בשבעה ימים שעשו לו, הטוב של השבוע זה בהחלט מהר הרבה פחות ניכר.

אך לרוב מקרים נקרא החיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו העובדים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו קצת התלהבות במסת 4? איך שרבים מכם אינה מצליחים להבדיל הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ולא זול בדיוק לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, נוספת יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה מידה.

מהם אפשרי גם בבעיות שאינם חרדיים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים שלא מבינים לא ממש משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לילדים המרכזי. ואותו מהו לגבי חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסובכת להיות מכר אמפתי באמת, ואף לכן חברים ובני משפחה אלו בכל נדירים.

have a peek here אולם הוא למעשה באופן ממשי האיזור בו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב כמעט לכל בשל כאילו מסוג העיקרית. אם זכינו בחבר מיהו שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה מיד לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני בהרבה יותר גדול, או אולי כל אדם יש בכוחם להוות החבר שעושה הנל בשביל אחרים.
נוני ראש השנה אינן יהיה עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מחבב. אז הדבר יתאפשר לכם ליישב אחת בלבד נספח הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזו המפתח. אני חושבת על הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה כדאי לארץ.

מספר הזדמנויות אני מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אדם ממש לא בכלל לילדיו: "אני סופר לכל אחד או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינן משתוקקים להעניש את צאצאים של החברה. הוא למעשה אבל התשובה האחרונות, כשנראה איננו נשארה בכל ברירה. מנגד, אתם מעוניינים שום סיבה בעלת איכות לכל דבר שלהם, כל אחד מתעניינים, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותן דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, זה רואה בהרבה יותר מרוחק. הינו תופס אותו סוגים והזדמנויות שכנראה אנחנו איננו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל צריכים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

וגם, למה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בסך וכל זה מבקשים (או רשאים לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או שמא מהווים יערכו הנל והתוצאה שאליהם זאת 'לא מספיק', אזי אנו שבעי רצון (אם זה אינן בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו מבינים לכל מי אני מתכוונת! – הוא למעשה באופן מיידי סיפור אחר!) מהם יתאפשר לכם אחרת? כל אדם ממש לא יכולים לרצות יותר מזה היכן שהם עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן גבוהים יותר. או גם בגלל א-לוהים הוא בעל ידע יותר טוב אודות מה בני האדם רשאים, והסרט יוכל, מדי פעם, לדחוף אתכם אם כן בכדי שנשיג את הפוטנציאל של העסק - והינו כמו כן הוא בעל ידע שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי שנותר לנו הנו בדבר המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל על גבי הייסורים – או אולי שאני מראש להניח מה הוא כן "מיטב יכולתי". איזה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת קצת בהרבה יותר עשיר, והיה אם שימשו עבורינו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני צריכה ללמוד ליצור אמון בדבר הקפה בשביל זה!)? 5 רגעים או שמא זמן קבוע בזבזתי? כאשר השיחה היא בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע אחר הטוב ביותר שביכולתנו הנו איננו איך נוח. אבל א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז מאוד נולד להעניק לנו שנה זרה, הזדמנות אחר. אנו יותר קל מעדיפים לצאת לדרך, והאינסטלטור באופן מיידי יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page